Pogoji poslovanja

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Pogoji poslovanja spletne trgovine netArnica so pripravljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), priporočili gospodarske zbornice Slovenije, splošnih kodeksov elektronskega poslovanja in z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT).

Pogoji poslovanja določajo pogoje uporabe spletne trgovine netArnica (v nadaljevanju tudi netArnica), s katero upravlja podjetje VILINDAR, spletna prodaja, d.o.o., ki je ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Vilindar d.o.o.).

Spletna trgovina netArnica omogoča nakup prehranskih dopolnil in prehrane, medicinskih pripomočkov, kozmetičnih in drugih izdelkov na daljavo. Uporabnik spletne trgovine netArnica je posameznik, ki izpolni registracijski obrazec in si s tem pridobi geslo za vstop v spletno trgovino in pravico do nakupa. Kupec je uporabnik, ki preko spletne trgovine netArnica opravi nakup.

Ponudnik se zavezuje, da bodo kupcu vselej dostopne naslednje informacije:

  1. identiteta podjetja (ime in sedež podjetja, matična in davčna številka),
  2. kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo komunikacijo s ponudnikom (e-pošta, telefon),
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  4. pogoji dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
  5. jasno in nedvoumno določene cene (razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza),
  6. možni načini plačila,
  7. časovna veljavnost ponudbe ter pogoji in roki za odstop od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  8. postopek pritožbe.

Ponudba izdelkov in cene

Zaradi narave poslovanja se ponudba spletne trgovine netArnica spreminja in ažurira hitro in pogosto. Kljub izjemnemu trudu pri zagotavljanju najbolj ažurnih in točnih podatkov na spletni trgovini netArnica ni izključena možnost napačnega podatka o ceni ali dobavljivosti. V teh redkih primerih ali v primerih, ko se cena oz. status dobavljivosti izdelka pri dobavitelju spremeni med samo obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa oziroma mu ponudil najboljšo možnost rešitve situacije.

Vse akcije in popusti, objavljeni na spletni trgovini netArnica, veljajo izključno za nakup oziroma naročila po spletu, ne pa tudi v klasični specializirani prodajalni, ki opravlja promet z izdelki na drobno.

Ob uporabi se morate držati priporočenih odmerkov in navodil za uporabo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku potrditve naročila s strani ponudnika (kupec prejme elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila).

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu, če nakup opravi kot registriran uporabnik spletne trgovine. Kupoprodajna pogodba je kupcu na voljo tudi na njegovo pisno zahtevo prek info@netarnica.si

Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Načini plačila

Cene veljajo v primeru plačila z objavljenimi možnimi oblikami plačila.

Spletna trgovina netArnica omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino po povzetju preko dostavne službe Pošta Slovenije in GLS Slovenija,
  • s kreditnimi karticami (Mastercard, Visa), katere procesira Stripe Payments Europe, Ltd.,
  • po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja,
  • z debetnimi in predplačniškimi karticami (BA Maestro, Visa , MasterCard debit), katere procesira Stripe Payments Europe, Ltd.,
  • PayPal,
  • VALÚ, plačila procesira Telekom Slovenije d.d.,

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • plačnik (podatki v profilu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, ki je lastnik plačilne kartice,
  • po oddaji naročila ni možna sprememba vsebine naročila oziroma končnega zneska naročila, razen v posebnih primerih, ki jih določi ponudnik.

Naročilo in dostava

Vsa naročila, ki bodo poravnana po povzetju, po predračunu ali pa preko spletnega plačila in jih bomo prejeli med delavnikom do 12:00 ure bomo obdelali in poslali še isti dan. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu pošljemo takoj, ko prejmemo nakazilo na poslovni račun podjetja. Naročila oddana med prazniki ali dela prostih dneh bodo obdelana naslednji delovni dan. Vsi izdelki bodo dostavljeni v ustrezni embalaži, ki bo zagotavljala ustrezno kakovost izdelka.

Za dostavo naročenih izdelkov lahko izbirate med Pošto Slovenije in GLS Slovenija:

  • redna dostava s Pošto Slovenije: če naročite do 12h, bodo izdelki predvidoma dostavljeni že naslednji dan. V kolikor dostava v 24 urah ne bo možna, vas bomo o tem obvestili, informacijo o dobavljivosti izdelka pa je moč preveriti tudi ob samem izdelku – v polju “Predvidena dostava”.
  • redna dostava z GLS Slovenija: če naročite do 12h, bodo izdelki predvidoma dostavljeni že naslednji dan med 8:00 in 17:00 uro. V kolikor ne boste dosegljivi v tem času GLS dostavi paket v najbližji paketomat in vas o tem tudi obvestijo.

Stroški dostave se ne zaračunavajo posebej in so kupcu zaračunani že ob nakupu. Glede na višino zneska nakupa se stroški dostave spreminjajo:

Vrednost nakupado 49,99 €nad 50 €odkupnina*
Dostava – Pošta4,00 €brezplačno1,20 €
Pošta – dostava po 16.00**4,00 €brezplačno1,20 €
Pošta – prevzem na Petrolu***4,00 €brezplačno1,20 €
Dostava – GLS4,00 €brezplačno1,20 €
Osebni prevzemtrenutno ni izvedljiv
*odkupnina se obračuna le v primeru plačila po povzetju. V primeru drugih oblik plačila stroškov odkupnine ni.
**dostava po 16:00 je mogoča le za izbrane Pošte.
***V primeru prevzema pošiljke na BS Petrol se vam zaračuna dodatni strošek vročanja v vrednosti 0,45€, v primeru odkupnine se vam dodatno zaračuna še strošek v vrednosti 1,50€. Oba stroška poravnate na prevzemnem mestu.

Pošta Slovenije vam nudi hitro in zanesljivo dostavo.

Storitev Pošte Slovenije Moja dostava – moja izbira vam omogoča, da lahko spremenite dostavo vaše pošiljke, tudi ko je ta že na poti k vam.

V SMS ali elektronskem sporočilu prejmete povezavo do spletne aplikacije Moja dostava – moja izbira, v okviru katere lahko za paket določite drug naslov ali način dostave paketa.

Izbirate lahko med naslednjimi možnostmi

GLS vam ponuja hitro, prilagodljivo in zanesljivo dostavo.

V idealnem primeru je paket dostavljen vam osebno. Nato s podpisom potrdite, da je bila dostava uspešna in da ste paket prejeli. Tudi drugi člani vašega gospodinjstva lahko prevzamejo paket v vašem imenu.

Ko nikogar ni doma

Dostavljavec podjetja GLS vpraša soseda, če lahko paket prevzame za vas. Če nobeden od sosedov ne more prejeti vašega paketa, GLS paket odpelje nazaj v regionalni depo in v naslednjih nekaj delovnih dneh izvede drugi in tretji poskus dostave. V primeru, da je v bližini GLS Paketomat se bo paket dostavil tja. Prejeli boste SMS sporočilo ali elektronsko sporočilo z kodo za prevzem.

Obvestilo

Če paketa ni mogoče dostaviti na naveden naslov za dostavo ali ga dostavljavec dostavi v GLS Paketomat, vam pustimo obvestilo, na katerem so navedene pomembne informacije, na primer ime soseda in telefonska številka podjetja GLS.

Drugi in tretji poskus dostave paketa

GLS izvede drugi in tretji poskus dostave paketa, če nobeden od sosedov ne more prevzeti paketa.

Storitev dostave paketov in roki dostave

GLS kot ponudnik dostavnih storitev, pakete dostavlja na delovne dni od ponedeljka do petka – po Sloveniji po navadi v 24 urah.

Možnosti preusmeritve

Če je pošiljatelj aktiviral storitev FlexDelivery, lahko na dostavo paketa vplivate tako, da izbirate med številnimi dostavnimi možnostmi v aplikaciji GLS FlexDelivery.

Ko bo vaš paket pripravljen, vam bo dostavna služba GLS poslala obvestilo prek SMS-a, da je paket pripravljen in bo prevzet istega dne, naslednji delovni dan pa bo dostavljen. V istem sporočilu boste prejeli številko paketa ter povezavo in geslo s pomočjo katerega lahko preverite stanje dostave na uradni spletni strani GLS www.gls-slovenia.com ali na telefonski številki 01 500 11 50 ali na info@gls-slovenia.com.Poleg SMS-a prejmete tudi e-pošto, ki vsebuje več podatkov o vašem paketu, med drugim tudi znesek, ki ga boste morali plačati pri prevzemu paketa (če ste izbrali plačilo po povzetju).

Opozorilo: pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.

Osebni prevzem

Osebni prevzemi zaradi trenutnih razmer niso možni.

Izdaja računa

Podjetje Vilindar d.o.o., spletna prodajalna netArnica ob dostavi in plačilu naročenih izdelkov kupcu pošlje tudi račun, ki je priložen pošiljki. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

Vrednostni boni netArnica

Vrednostni bon netArnica je lahko lepo darilo za različne priložnosti. Med res velikim številom raznovrstnih izdelkov, ki so na voljo, bodo tudi najbolj zahtevni našli nekaj zase.

Kvalitetne linije kozmetičnih izdelkov za moške in ženske, izdelki za dojenčke, mamice in nosečnice so zgolj nekatere skupine izdelkov, ki so lahko zelo lepo in uporabno darilo.

Vrednostni bon je darilna kartica, ki ga Vilindar d.o.o. proti plačilu pošlje kupcu v fizični ali elektronski obliki. Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), ponudnik (Vilindar d.o.o.) pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup preko spletne trgovine netArnica.
Vrednostni bon je moč kupiti v spletni trgovini netArnica. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih izdelkov. V primeru, da potrebujete vrednostni bon takoj lahko za pomoč pišete na info@netarnica.si.Veljavnost darilnega bona je 6 mesecev od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.
Menjava vrednostnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti bona, mora imetnik bona razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti bona.
Uporaba vrednostnega bona: Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dodajte v košarico. Pod opombe vpišite “uporaba darilnega bona”. Vse nadaljnje informacije boste dobili po email sporočilu.
Znotraj enega spletnega naročila vam omogočamo sočasno uporabo več vrednostnih bonov in ene kode za popust.

Kode za popust

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine netArnica. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu podjetja Vilindar d.o.o. ali drugih medijih oglaševanja in družbenih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.

Uporaba kode za popust:

  • Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.
  • Na zaključku blagajne v okence ”koda kupona” vpišete kodo za popust in kliknete gumb ”potrdi”.
  • Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
  • Akcije, kode za popust in uveljavljanje brezplačne poštnine se ne seštevajo in se med seboj izključujejo.
  • Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

Količina naročenih izdelkov

Količina naročenih izdelkov na posamezno naročilo ni omejena, razen če je posebej označeno. V tem primeru je posebej označena največja količina izdelka, ki se ga lahko naroči pri nakupu.

Rok uporabe kozmetičnih izdelkov

Na vsakem kozmetičnem izdelku je naveden datum proizvodnje izdelka in rok uporabe (exp date). Izdelek je uporaben najmanj do roka uporabe.

Primer: exp date 06/22 pomeni, da je izdelek uporaben najmanj do junija, leta 2022.

Poleg tega morate biti pri kozmetičnem izdelku pozorni tudi na simbol odprtega lončka, ki pove koliko mesecev po prvem odprtju je izdelek uporaben.

Simbol za rok trajanja 6M Primer: Izdelek je uporaben 6 mesecev po odprtju.

Izdelki proizvajalca Pierre Fabre, ki so proizvedeni s tehnologijo Sterile Cosmetics imajo na embalaži naveden samo rok uporabe (exp date), ne pa tudi simbola odprtega lončka. Izdelki proizvedeni s tehnologijo Sterile Cosmetics zagotavljajo sterilnost izdelka in varnost za uporabo do roka uporabe (exp date).

Svetovanje in vzorčki

Če bi se pred nakupom želeli posvetovati o pravilni izbiri izdelka glede na vaš tip kože, starost ali o pravilni uporabi samega izdelka, nas pokličite na telefonsko številko 080 44 55. Z veseljem vam bomo svetovali in pomagali z nasveti. Če imamo na zalogi vzorček izdelka, ki bi ga želeli preizkusiti, vam ga z veseljem pošljemo, prosim pišite nam na: info@netarnica.si. Če pa bi se želeli o vsem tem pogovoriti osebno z našo svetovalko, se lahko oglasite v času promocije izdelkov v lekarni. Seznam promocij lahko najdete na povezavi: https://www.oktal-pharma.si/sl/promocije-in-svetovanja

Postopek nakupa

Pri spletnem nakupovanju v spletni trgovini netArnica je vaše zadovoljstvo naša prioriteta, zato nam je poleg kakovosti naših izdelkov pomemben tudi enostaven in varen nakup.

  1. Nakup začnete z izbiro izdelka na spletni strani netArnica.si, pri tem vam je v pomoč več orodij:
    • uporabite iskalnik, kamor vpišete iskani izdelek, ključno besedo ali težavo, ki jo želite odpraviti z izdelkom,
    • raziščete seznam oddelkov na vrhu spletne trgovine: Vsi izdelki, Kozmetika, Prehrana in dopolnila, Medicinski pripomočki, Ostalo ter Članki in novice. Ti oddelki so še naprej razdeljeni, kar omogoča oženje nabora izdelkov v nadaljevanju,
    • raziščete levi izbirni seznam z blagovnimi znamkami izdelkov, mesti uporabe izdelkov, njihovimi vsebnostmi in oblikami in pri tem »gumb Ponastavitev« uporabite za izbris vseh aktivnih filtrov,
    • uporabite zeleni gumb Akcija, ki se nahaja desno zgoraj in omogoča, da najdete akcijske ponudbe,
    • izkoristite posebne ponudbe z raziskovanjem objavljenih pasic (bannerjev), kamor vključujemo izdelke, ki jih želimo zaradi njihovih lastnosti še posebej izpostaviti.
  2. Ko najdete svoj izdelek, se s pritiskom nanj odpre podstran s sliko izdelka (ki jo lahko tudi povečate), opis izdelka, ter dodatne informacije s pakiranjem in podrobnejšo sestavo, cena izdelka ter morebitna akcijska cena ter bonus točke. S temi informacijami si lahko pomagate pri odločitvi ali nadaljevanju nakupovanja v spletni trgovini netArnica. Pod opisom izdelka se nahaja nekaj sorodnih oziroma podobnih izdelkov izbranega izdelka, ki vam večinoma ponuja alternativno ali komplementarno ponudbo.
  3. S klikom na povezavo na gumb »V košarico« izdelek dodate v vašo košarico. Sistem vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. V ikoni nakupovalne košarice, (po kliku na ikono) se vam prikažejo izdelki, ki ste jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želite zaključiti nakup, kliknite desno povezavo ”Na blagajno” in sledite nakupnim korakom.
  4. Če se premislite, izdelek iz nakupovalne košarice odstranite tako, da v nakupovalni košarica pri izdelku kliknete na križec ”odstrani”, ki je zraven izdelka. Če želite dodati nov izdelek v košarico, se morate vrniti nazaj v spletno trgovino.
  5. Stanje vaše košarice lahko tekom nakupa spremljate v “Preglej košarico” v zgornjem desnem kotu strani, kjer je izpisana količina izdelkov v košarici in vrednost nakupa. Tam tudi sklenete vaš nakup s premikom na blagajno. Količino izbranega izdelka lahko spremenite tudi proti koncu nakupa, v povzetku nakupa.
  6. Zaključite nakup, s pregledom vašega naročila in klikom na gumb “Na blagajno”, v 3 preprostih korakih. V primeru, da bi želeli katerega od korakov spremeniti se lahko pomikate nazaj po nakupu s kliki na korake v meniju zgoraj (1.Naslov, 2.Dostava, 3.Plačilo in potrditev).

1. KORAK Naslov za račun: vpišete ime in priimek, vaše podjetje, če želite račun na podjetje, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in mobilno tel. številko. Zahtevani kontaktni podatki so označeni z zvezdico in so nujno potrebni za uspešen zaključek naročila ter dostavo izdelka.

Na dnu obrazca sta na voljo dve neobvezni izbirni polji. S klikom na prvo se strinjate, da vaše podatke uporabimo za pošiljanje brezplačnih obvestil (newsletter). S klikom na drugo polje lahko ustvarite uporabniški račun v spletni trgovini, da vam ne bo potrebno ponovno vpisovati podatkov za dostavo.

2. KORAK Naslov za dostavo in opombe: Če želite dostavo na drugo naslov kot je naveden pri naslovu za račun, obkljukajte kvadratek in vnesite potrebne podatke za dostavo na drug naslov. Če nam želite sporočiti kakšno dodatno informacijo glede dostave paketa (npr. Pustiti pri sosedu, dostava ob 18:30, itd.), lahko to zapišete v polje opombe.

3. KORAK Pregled&Plačilo: Vnesete promo kupon, če ga imate, pregledate vsebino košarice, cene, izberete vrsto dostave (Pošta Slovenije ali GLS) in izberete način plačila. Če želite spremeniti količine izdelkov v košarici, lahko to še vedno storite s klikom na gumb Preglej košarico v desnem zgornjem kotu obrazca.

Izbirate lahko med petimi načini plačila:

  1. Plačilo po predračunu.

Potrebne podatke za plačilo vam sporočimo po kliku na gumb Kupi.

Podatki podjetja: Vilindar d.o.o., Komenskega ulica 40, 1000 Ljubljana

Namen: Plačilo naročila št. XXXXX

Koda za preverjanje: GDDS

Številka računa: SI56 3400 0101 9878 346

Kot sklic/referenco uporabite SI 00 in številko naročila.

  1. Plačilo z gotovino po povzetju

Pošta oz. GLS zaračunata dodatno še 1,2 EUR za posredovanje.

  1. Plačilne kartice
  2. PayPal
  3. VALÚ

Za procesiranje kreditnih in debetnih kartic uporabljamo preverjeni mednarodni sistem Stripe. Mogoče je plačilo z vsemi večjimi ponudniki kartic kot so MasterCard, Visa, American Express, Maestro, itd.

Vnesite ustrezne podatke kartice in počakjate par trenutkov, da se transakcija zaključi.

Pred zaključkom nakupa označite, da ste prebrali in razumeli pogoje poslovanja.

Vaše naročilo bo s klikom na gumb ‘Kupi” oddano. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se odpre potrditvena stran s povzetkom naročila. Hkrati dobite potrdilo tudi na vaš epoštni naslov.

Postopek obveščanja o nakupu in sledenje pošiljke

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Podjetje Vilindar d.o.o. lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Sistem sledenja pošiljke se vključi takoj, ko je paket predan izbrani dostavni službi.

S pomočjo sistema sledenja in s svojo unikatno številko pošiljke lahko preverite na strani dostavne službe, kje se trenutno nahaja paket in kdaj bo dostavljen. V kolikor dostavna služba omogoča lahko tudi tukaj paket preusmerite na novo dostavno mesto.

Pri dobavi izdelkov lahko pride do zamud, ker spletna trgovina netArnica v svojem distribucijskem centru nima vseh izdelkov na razpolago. Prek elektronske pošte vas bomo sproti obveščali o dobavi izdelkov. V kolikor bi bil dobavni rok predolg in na izdelek ne bi želeli čakati, nam prosim to sporočite. V takem primeru vam izdelek odstranimo iz naročila in vrnemo morebitna že vplačana sredstva, ostale izdelke iz naročila pa po vaši izbiri dobavimo ali pa v celoti naročilo prekličemo. V kolikor nam dobavitelj ne bo dostavil izdelkov znotraj 14 dni od dneva oddaje naročila, lahko naročilo prekličemo in vam vrnemo vplačana sredstva ter vas o tem obvestimo prek elektronske pošte.

Postopek nakupa za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje in izpolnite zahtevana polja. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbev 14 dneh od prevzema izdelka brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo isti pogoji poslovanja spletne trgovine netArnica.

Spletna trgovina netArnica pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:

  • Z nakazilom na račun podjetja Vilindar d.o.o. po ponudbi
  • z debetno ali kreditno kartico (MasterCard, Visa, Visa Electron, BA Maestro, Diners club).

Vračila in reklamacije

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (info@netarnica.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Kupec mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Kupec vrne blago na sedež distribucijskega centra podjetja: Vilindar d.o.o., Pot k sejmišču 26a, 1231 Ljubljana-Črnuče, Slovenija. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.
Kupec mora izdelek vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri izdelku, če je kupec odstranil zaščitni element pred poseganjem v ovojnino oziroma izdelek (mehanska blokada, zaščitna folija, nalepka) in je poseg v njo pustil vidne poškodbe ovojnine in izdelka. Vračilo tovrstnih izdelkov ni primerno tudi zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je kupec po dostavi odprl zaščitni element pred poseganjem v ovojnino oziroma izdelek.

Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti izdelka, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev lastnosti, narave in delovanja izdelka.

Tudi v primeru, če se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih izdelkov (dostava napačnih izdelkov), kupec kontaktira ponudnika preko enega od objavljenih kontaktov ter v skladu z dogovorom vrne dostavljene izdelke. Ponudnik brezplačno nadomesti izdelke z ustreznimi. Ponudnik krije tudi stroške vračila prvotno dostavljenih izdelkov. Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo v neodprti embalaži.

Kupec ob vračilu izdelka pošlje tudi račun za izdelek in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo. Na transakcijski račun kupca se vrne le vplačani znesek, kupcu pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne kupcu kot darilni bon.

V primeru nedobavljivosti že plačanega izdelka lahko kupec izbere možnost dobropisa v višini že plačanega zneska, ki ga lahko porabi za prihodnji nakup v spletni trgovini.

Odgovornost za stvarne napake
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na izdelku natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Varnost

Vilindar d.o.o. uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ravno v te namene uporabljamo 256-bitni SSL certifikat izdan s strani Let’s Encrypt, ki omogoča varno in brezskrbno spletno nakupovanje.

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbi Stripe Payments Europe, Ltd.. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku podjetja Vilindar d.o.o..

Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.

Varovanje osebnih podatkov

Vilindar d.o.o. se kot upravljavec osebnih podatkov zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.To je ena glavnih prednostnih nalog družbe.

Vaše osebne podatke podjetje pridobi ob opravljenem nakupu. Ob nakupu, ki ga opravite brez prijave v svoj uporabniški račun, pridobimo le tiste podatke, ki so nujno potrebni za izvedbo vašega naročila (sklenitev pogodbe o nakupu): ime in priimek, primarni naslov in naslov za dostavo, državo prebivališča, podatke o naročenem izdelku in plačilu ter telefonska številka in e-naslov, da vas lahko obveščamo o prejemu in obdelavi naročila. S pridobljenimi podatki lahko izvedemo naročilo in dostavo izdelka. Teh podatkov, razen za primer vaše morebitne reklamacije, ne obdelujemo za noben drug namen, smo jih pa na podlagi davčnih predpisov dolžni hraniti še 10 let po izdaji računa za naročen izdelek.

Če se odločite in opravite nakup s predhodno prijavo v svoj uporabniški račun (prijava kot registriran uporabnik spletne trgovine netArnica) takrat podatke o vaših naročilih hranimo v vašem uporabniškem profilu in jih obdelujemo ali uporabljamo, do vašega preklica, za spodaj navedene namene:

  • za avtomatsko izpolnjevanje podatkov o »registriranem« kupcu (ni vam treba vsakič znova izpolnjevati podatkov o naslovu za dostavo – lahko shranite tudi več naslovov in ob oddaji naročila samo izberete, na katerega želite prejeti naročeni izdelek – kadarkoli lahko dodate nov naslov, spremenite ali izbrišete starega);
  • za ogled zgodovine vaših nakupov, kar vam običajno olajša in pohitri vaša bodoča naročanja, zlasti izdelkov, ki jih večkrat naročate;
  • za pripravo »individualizirane ponudbe«, ki upošteva posebne ugodnosti in akcije, ki jih po e-pošti ali na domač naslov ponudimo samo registriranim kupcem s podobnimi nakupnimi navadami (pogoj je, da ob registraciji ali kasneje to dovolite; takšno dovoljenje lahko kadarkoli v uporabniškem profilu tudi enostavno prekličete);
  • za izračun splošne statistike o uporabi spletne trgovine netArnica, njeno optimizacijo in z namenom zagotoviti pravilno delovanje spletne trgovine ter nudenje zahtevanih storitev (takrat se poslužujemo z nekaterimi podatki o strojni in programski opremi vašega računalnika, kot so: naslov IP, vrsta brskalnika, imena domen, čas dostopanja in naslovi spletnih mest, ki ste jih obiskali v naši spletni trgovini);
  • za namene internih tržnih raziskav in obveščanje kupcev tako o novostih glede izdelkov ali storitev kot tudi o akcijah v spletni trgovini netArnica, pošiljanje informativnega gradiva, ponudb;
  • za storitev svetovanja (takrat se hrani vaš elektronski naslov, ime in priimek ter sporočilo uporabnika – pridobljene podatke uporabljamo izključno za to, da vam lahko zagotovimo svetovanje in jih nikakor ne povezujemo z vašimi nakupi ali vašim uporabniškim profilom).

Vaše osebne podatke v nobenem primeru ne bomo predali nepooblaščenim osebam.

Kot kupec se morate tudi zavedati, da ste dolžni spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki. S sprejetjem teh pogojev potrjujete, da so osebni podatki, ki ste jih navedli, pravilni.

Sprememba osebnih podatkov

Kot registriran uporabnik spletne trgovine netArnica lahko kadarkoli spremenite svoje osebne podatke, kadarkoli lahko dodate nov naslov za dostavo izdelka, spremenite ali izbrišete starega. Lahko shranite tudi več naslovov in ob oddaji naročila samo izberete, na katerega želite prejeti naročeni izdelek. Prav tako lahko spremenite način plačila naročenih izdelkov. To lahko opravljate tako, da se prijavite v spletno trgovino in izberete možnost Moj račun.

Posredovanje podatkov tretjim osebam
Podjetje Vilindar d.o.o. brez izrecne predhodne privolitve uporabnika ne bo razkrila njegovih osebnih podatkov tretji osebi, razen:

  • v primeru, ko je to potrebno zaradi skladnosti s pravnimi obveznostmi, ki jih podjetje mora upoštevati (npr. Finančni upravi in drugim državnim organom na njihovo obrazloženo pisno zahtevo v zvezi s konkretnimi postopki),
  • zunanjim izvajalcem storitev, s katerimi ima podjetje sklenjene ustrezne pogodbe o obdelavi podatkov (npr. računovodskemu servisu, tiskarju, pošti oziroma izbrani dostavni službi, vzdrževalcu opreme informacijske tehnologije). Ti podatke obdelujejo izključno v imenu podjetja Vilindar d.o.o. in za namene izvedbe storitve spletne trgovine netArnica.

Piškotki

Spletna trgovina netArnica uporablja spletne piškotke. Nekatere piškotke, ki so nujni za delovanje spletne strani in njenih osnovnih funkcionalnosti, vam na računalnik naložimo takoj, ko na stran vstopite. Nekatere druge piškotke, vam naložimo le, če se s tem izrecno strinjate tako, da kliknete na potrditveno okence.

Več o politiki zasebnosti in o piškotkih izveste tukaj.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne tekstovne datoteke, ki jih spletno mesto, na katerega vstopite, pošlje v vaš računalnik, telefon ali katerokoli drugo napravo in se na njej shrani.
Piškotke se uporablja za identifikacijo vaše naprave o ponovnem obisku spletne strani. Piškotki so nujni za lažje in uporabniku prijaznejše brskanje po naši spletni strani, pri tem pa ne spreminjajo delovanje vaše naprave.
Piškotki ne vsebujejo nobenih osebnih podatkov oz. informacij, ki bi vas lahko identificirale.

Zakaj se piškotki uporabljajo?

Elektronsko poslovanje ne bi bile mogoče brez piškotkov. V spletnih trgovinah se v piškotke beležijo izdelki v nakupovalni košarici, priljubljeni izdelki, vaša mnenja in ostali podatki o nakupu itd.

Piškotki nam omogočajo merjenje obiska spletne trgovine, odkrivanje in odpravljanje napak, nudenje promocijskih vsebin in vse skupaj s ciljem, da vam ob nakupu in obisku naše spletne trgovine ponudimo še boljšo uporabniško izkušnjo. First or Third Party Filter

Ime piškotkaVrsta piškotkaLasten ali zunanjiSe ga da blokiratSeja ali trajenČas potekaNamen
_gat_gtag_UA_171129429_1AnalitikaZunanjiTrajenWednesday, 25 November 2020 14:34:48Google Analytics
__stripe_sidNujniZunanjiTrajenSunday, 30 August 2020 22:11:51Plačilni sistem Stripe
__stripe_midNujniZunanjiTrajenMonday, 30 August 2021 21:41:51Plačilni sistem Stripe
_fbpAnalitikaZunanjiTrajenSaturday, 28 November 2020 21:41:07Facebook Pixel
_gat_gtagAnalitikaZunanjiTrajenGoogle Analytics
__utma, __utmb, __utmc, __utmt, __utmz, _ga, _gat, _gidAnalitikaZunanjiTrajenGoogle Analytics
wfwaf-authcookie-*, wf_loginalerted_*, wfCBLBypassDelovanjeZunanjiTrajenZaščita spletne trgovine
PHPSESSIDNujniLastenSeja
wordpress_logged_in_82faaa93496c23d57ac451a5a7527043NujniLastenTrajenPreveri ali je uporabnik vpisan v spletno trgovino?
wordpress_sec_82faaa93496c23d57ac451a5a7527043NujniLastenTrajen15 dniZaščita spletne trgovine
woocommerce_*, wp_woocommerce_*, wc_cart_hash_*, wc_fragments_*DelovanjeLastenSeja1 danPiškotki za pravilno delovanje spletne trgovine (košarica, blagajna, …)

Nujno potrebni piškotki

Ti piškotki omogočajo normalno delovanje spletnega trgovine.

Ime piškotkaNamenTrajanjeIzvor
PHPSESSIDidentifikacija sejedo zaprtja brskalnikaVilindar d.o.o.

Analitični piškotki

Z njimi merimo obisk spletne strani, saj so vse informacije, ki jih ti piškotki zberejo anonimne.

Ime piškotkaNamenTrajanjeIzvor
_gastatistika obiska2 letiGoogle Analytics
_acmarketinške aktivnosti1 letoActiveCampaign
_fbmarketinške aktivnosti6 mesecevFaceBook

Nadzor piškotkov v brskalniku

Spletni brskalniki običajno samodejno sprejmejo piškotke. Njihova veljavnost je lahko kratkotrajna ali dolgotrajna, po poteku jih brskalnik samodejno izbriše.

Piškotke lahko uporabnik nadzoruje tako, da jih izbriše ali v celoti onemogoči, skladno z navodili, ki so v vašem brskalniku. Lahko se zgodi, da v kolikor boste piškotke v celoti onemogočili vam spletna stran ne bo delovala pravilno in ne boste izkusili vsega kar vam stran ponuja.

Blokiranje sledenja (Google analitike)

Na spletni strani netarnica.si uporabljamo Google Analytics za beleženje obiska. Pri tem anonimiziramo vse IP naslove, da niso določljivi. V kolikor želite popolnoma izklopiti sledenje s strani Google Analytics, poglejte navodila tukaj:

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Naša oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • jasno bo razviden pošiljatelj netArnica,
  • jasno bodo označene različne akcije, promocijske ponudbe in druge tržne tehnike spletne trgovine netArnica,
  • jasno bodo določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.

Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bomo izrecno spoštovali.

Ocene, mnenja in priporočila

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
netArnica omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih netArnica pregleda. netArnica ne bo objavila mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni netArnica ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in netArnica dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. netArnica ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v njenem poslovnem interesu, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na netArnica.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina netArnica in vsi podatki na njej, slike izdelkov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

Omejitev odgovornosti

Spletna trgovina netArnica se po svojih najboljših močeh trudi zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov, vendar lahko kljub temu pride do napake. Lahko se lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da včasih ne uspemo popraviti podatkov na spletnih straneh. Kupec nas lahko v kateremkoli trenutku opozori na napake, za kar jim bomo za to hvaležni. V primeru napak bomo slednje v najkrajšem možnem času odpravili. V takšnih primerih, bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega izdelka.
V vsakem trenutku po svojih najboljših močeh se trudimo zagotavljati ustrezni slikovni material, opise in navodila izdelkov. Kljub temu so fotografije izdelkov v spletni trgovini netArnica simbolične, dostopni tekstovni materiali pa informativne narave in posredovani s strani proizvajalca oz. zastopnika.

Spletna trgovina netArnica ne odgovarja za informacije v mnenjih, ki jih lahko napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine in se omejujemo od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v takšnih mnenjih.

Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za nakup prek spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki.

Pritožbe in spori

Vilindar d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po vseh močeh se trudimo izpolnjevati svojo dolžnost, zato smo vzpostavili učinkovit sistem obravnavanja pritožb ter določili osebo, s katero se, v primeru težav lahko povežete telefonsko ali po elektronski pošti.

V primeru težav se lahko povežete s ponudnikom Vilindar d.o.o. na telefonsko številko 080 44 55 ali po elektronski pošti: info@netarnica.si. Pritožbo oddate prek e-poštnega naslova: info@netarnica.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in vam sporočil kako dolgo jo bo obravnaval in vas vseskozi obveščal o poteku postopka.

Zavedamo se, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prizadevamo po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Z oddajo naročila v spletni trgovini netArnica se kupec strinja s splošnimi pogoji poslovanja.

Naj Vam bo nakupovanje v spletni trgovini netArnica v veselje!